1. Vispārīgie noteikumi
- Noteikumi nosaka preču iepirkšanu interneta veikalā www.frizieris.lv un nosaka tiesiskās attiecības starp SIA Klērs Serviss (“Pārdevējs”) un fizisko vai juridisko personu (“Pircējs”).
- Noteikumi un nosacījumi ir izstrādāti, saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
- Šie Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu (“Līgums”). Pirms jebkādas Preču pasūtīšanas interneta veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos Noteikumus un pārliecināties, ka tos pareizi sapratāt. Lūdzam pievērst uzmanību, ka pirms pasūtījuma pabeigšanas, Pircējam ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un Preces pasūtīšana nav iespējama.
- Šie noteikumi var tikt grozīti, tādēļ, lūdzam Jūs tos rūpīgi izlasīt katru reizi, pirms pirkuma veikšanas interneta veikalā www.frizieris.lv.
2. Informācija par Pārdevēju
- Šie Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties Preces adresē www.frizieris.lv (“interneta veikals”). Pārdevējs ir SIA Klērs Serviss, PVN Reģ.Nr. LV40003632713, jur.adrese: Latvija, Rīga, Ūnijas iela 70-5, LV-1084; fakt.adrese – Latvija, Rīga, Artilērijas iela 67, LV-1109.
- Pārdevēja kontaktinformācija sniegta sadaļā “Kontakti“.
3. Preces un cenas
- Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
- Preču iepakojums var atšķirties no tā, kas ir parādīts interneta veikalā sniegtajos attēlos.
- Gadījumā, ja Pārdevējam nav iespējas pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Preces nav noliktavā, Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā un pasūtījums tiks atcelts. Gadījumā, ja Pircējs jau būs samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksās samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
- Preces tiek pārdotas par cenām, kādas ir norādītas pie katras no Precēm
- Visas Preču cenas ir norādītas ar pievienotās vērtības nodokli 21% (turpmāk – PVN)
- Preču cenā nav iekļauta maksa par Preču piegādi. Piegādes maksa tiek piemērota papildus Preču cenai un Preču piegādes maksa ir atkarīga no Pircēja izvēlētā piegādes veida.
Uzmanību!
Produkciju Mon Platin mūsu interneta veikalā var iegādāties tikai Latvijas iedzīvotāji.
Lietuvas iedzīvotāji var iegādāties Mon Platin produlciju: www.monplatin.lt.
Igaunijas iedzīvotāji var iegādāties Mon Platin produlciju: www.monplatin.ee.
4. Personas datu apstrāde
- Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku.
- Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un pieņemami.
5. Pirkšanas-pārdošanas līguma noslēgšana
- Šajā interneta veikalā iegādāties Preces drīkst Pircēji:
a) fiziskās personas, kuras sasniegušas 14 (četrpadsmit) gadu vecumu;
b) juridiskās personas.
- Pircējs, piekrītot šiem Noteikumiem, apstiprina, ka tam ir tiesības pirkt Preces šajā interneta veikalā.
- Pārdevēja noteiktā Preču pasūtīšanas kārtība nodrošina Pircējam iespēju pārbaudīt un izlabot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma iesniegšanas. Ieteicams, lai Pircējs rūpīgi izlasa un pārbauda iesniegto pasūtījumu katrā pasūtījuma iesniegšanas posmā.
- Līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs, interneta veikalā ir izveidojis Preču grozu, norādījis Pircēja vārdu, uzvārdu (latīņu burtiem) un piegādes adresi, precīzu pasta indeksu, izvēlējies maksāšanas veidu un iepazinies ar šiem Noteikumiem, nospiež taustiņu “Pasūtīt” un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas apmaksas veidu. Neapmaksājot Pasūtījumu, līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu vai risinot radušās neskaidrības saistībā ar līguma pildīšanu.
- Kad Pircējs iesniedz pasūtījumu un apmaksā to vai izvēlas maksāšanas viedu – tam tiek nosūtīts e-pasts, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
- Sagatavojot pasūtījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu, ar kuru informē, ka Preces ir izsūtītas Pircējam vai ir sagatavotas saņemšanai veikalā (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem būs izvēlēts).
- Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums (pasūtījums) tiek reģistrēts un uzglabāts interneta veikala datu bāzē.
- Gadījumā, ja Pārdevējam nav iespējas pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Preces nav noliktavā, Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā un pasūtījums tiks atcelts. Gadījumā, ja Pircējs jau būs samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksās samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
6. Preču pasūtīšana
- Izvēlieties interneta veikalā nepieciešamo preci un nospiediet pogu “Pievienot grozam”
- Jūs varat turpināt iepirkties vai arī veikt apmaksu, izvēloties saiti “TURPINĀT IEPIRKTIES” vai “PARĀDĪT GROZU” attiecīgi. Nospiežot saiti “TURPINĀT IEPIRKTIES” Jūs varēsiet turpināt izvēlēties preces.
- Kad visa vēlamā prece ir ievietota grozā, nospiediet pogu, kas atrodas labajā pusē “PARĀDĪT GROZU”
- Nepieciešamības gadījumā Jūs varat mainīt groza saturu – mainīt preču daudzumu vai arī dzēst nevajadzīgās preces. Šeit Jūs varat redzēt pilnu, Jūsu izvēlēto preču, vērtību.
- Jūs varat veikt pirkumus: bez reģistrācijas, reģistrēties mūsu mājas lapā vai arī kā mūsu klients.
- Tālāk, lūdzu, aizpildiet informāciju par sevi:
- Izvēlaties – juridiska vai fiziska persona
- Norādiet:
* Vārdu, Uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu un reģistrācijas numuru;
* Tālruņa numuru;
* Piegādes adresi (valsts, pasta adrese utt.);
* e-pasta adrese, kas nepieciešama pasūtījuma apstiprināšanai vai arī saziņai ar Jums
* Izvēlieties, atzīmējot vajadzīgo
- apmaksas veids: skaidrā nauda, ar bankas norēķinu karti, ar kredītkarti Omniva pakomātā vai bankas pārskaitījumu;
- preču piegādes veids – izņemšana veikalā vai piegāde uz Omniva pakomātu
NOTEIKTI atzīmējiet “PIEKRĪTU DISTANCES LĪGUMAM”
- Pārbaudiet visas Jūsu sniegtās informācijas pareizību un nospiediet “Apstiprināt pasūtījumu”
- Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs saņemsiet apstiprinājumu uz e-pastu. Pēc nepieciešamības ar Jums sazināsies mūsu konsultants un informēs Jūs par preces piegādes laiku.
7. Pasūtījuma apmaksa
Pēc pasūtījuma formas aizpildīšanas lūdzam izvēlēties apmaksas veidu:
- Skaidrā naudā vai ar kredītkarti - Saņemot pasūtījumu veikalā, Artilērijas ielā 67, jūs varat apmaksāt pasūtījumu skaidrā naudā vai ar kredītkarti
- Apmaksa ar kredītkarti Internetā - Apmaksa pēc pasūtījuma veikšanās
- Pārskaitījums - Mēs sagatavosim rēķinu, kuru Jūs apmaksāsiet ar bankas pārskaitījumu
- Ar kredītkarti Omniva pakomātā - Izvēloties šo apmaksas metodi, tiks piemērota papildus maksa 1€ (tiks pieskaitīta pasūtījuma noformēšanas brīdī).
8. Piegāde
Visas preces, kas pasūtītas viena pasūtījuma ietvaros, Jūs saņemsiet uz vienu piegādes adresi, kura tika uzrādīta pasūtījuma noformēšanas brīdī. Interneta veikals www.frizieris.lv nevar piegādāt preces no viena pasūtījuma uz dažādām piegādes adresēm, kā arī nenes atbildību par preču papildus pārvietošanu vai to atrašanās vietu.
Uzmanību!
Ja vienā pasūtījumā ir preces ar dažādiem piegādes termiņiem, tad pasūtījums tiks nosūtīts pēc tā pilnīgas nokomplektēšanas vienā piegādes reizē.
Piegādes veidi
- Preču izsniegšana veikalā, Rīga, Artilērijas iela 67
Saņemiet savu preci Klērs Studija veikalā, Rīga, Artilērijas ielā 67.
ŠEIT var atrast veikala darba laiku.
Pēc pasūtījuma noformēšanas mēs ar Jums elektroniski sazināsimies un informēsim, kad tas tiks piegādāts uz veikalu!
Ja pasūtījums netiek izņemts 3 kalendāro dienu laikā, tad tas tiek anulēts.
Lai saņemtu pasūtījumu, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam un pirkuma numuram.
Piegādes termiņi: | Izmaksas: |
0 - 2 darba dienas | Bez maksas |
- Piegāde līdz Omniva pakomātiem
Ja esi izvēlējis preču piegādi uz izsniegšanas punktu Omniva, tās tiks piegādātas 1–3 darba dienu laikā no pasūtījuma izsūtīšanas brīža.
Svarīgi!
Pasūtījuma piegāde uz Omniva pakomātu ir iespējama tikai tad, ja preces nepārsniedz noteiktos sūtījuma izmērus (39 x 38 x 64) un svaru (līdz 30 kg).
Tiklīdz Jūsu pasūtījums tiks piegādāts uz Omniva terminālu, Jūs saņemsiet SMS uz telefona numuru, kuru norādījāt pirkuma veikšanas brīdī. Sūtījumu Jūs varēsiet izņemt 7 dienu laikā pēc SMS saņemšanas.
Sūtījuma saņemšanai uz Omniva termināla ekrāna nospiediet pogu “Saņemt sūtījumu” un ievadiet īsziņā vai e-pastā saņemto durvju kodu. Kad skapīša durvis atvērsies, izņemiet sūtījumu, aizveriet skapīša durvis un obligāti apstipriniet sūtījuma saņemšanu, nospiežot uz ekrāna pogu „Apstiprināt”.
Piegādes termiņi: | Izmaksas: |
1 - 3 darba dienas |
2,50 € (pasūtījums >70,00 €, bez maksas) |
- Piegāde ar kurjeru
Lielgabarīta precēm un pasūtījumiem virs 30kg var pieteikt piegādi ar kurjeru.
Veicot pasūtījumu, ir jāizvēlas - saņemt veikalā Artilērijas ielā 67 un sazināties pa tālruni: +371 27677419 vai e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..
Piegādes termiņi: | Izmaksas: |
2 - 4 darba dienas |
Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas individuāli |
Piegāde uz citām valstīm
Veicot pasūtījumu, ir jāizvēlas - saņemt veikalā Artilērijas ielā 67 un sazināties pa tālruni: +371 27677419 vai e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.. Piegādes izmaksas, veids un termiņi tiek aprēķinātas individuāli.
9. Risks un īpašumtiesības
Visa atbildība, par iegādāto preci, tiek nodota Jums preču saņemšanas brīdī un mēs nenesam nekādu atbildību par preču bojājumiem, nozaudēšanu vai iznīcināšanu, izņemot gadījumus, kad piegādāta jau bojāta prece vai arī tā nosūtīta nepareizi.
Šajos gadījumos, lūdzu nekavējoties sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., aprakstot preces bojājumus un pievienojot doto faktu apliecinošas fotogrāfijas.
Ja prece tiek piegādāta ar kurjera starpniecību, lūdzam Jūs pārbaudīt preču iepakojumu viņa klātbūtnē.
Ja iepakojums ir bojāts, tad Jums ir tiesības atteikties no pasūtījuma (iesniedzot rakstisku pretenziju).
10. Atteikuma tiesības
Saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, 22.punktu, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības ja prece izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai arī tie ir nedalāmi priekšmeti vai preces to īpašību dēļ nevar tikt atgrieztas (piemēram, ķermeņa kopšanas un higiēnas līdzekļi), preces, kas ātri bojājas vai ātri jāizmanto. Par tādām precēm SIA Klērs Serviss uzskata: Parfimēriju, kosmētiku, testerus, atklātnes, dāvanu iesaiņojamo materiālu un dāvanu kartes. Augstākminētās preces uzskatāmas par izņēmumu un patērētājs tām nevar piemērot atteikuma tiesības.
Veicot pasūtījumu, Jūs piekrītat, ka esat iepazīstināti ar šiem nosacījumiem. Uzsākot lietot preces, pircējs apliecina, ka tās atbilst pasūtījumam un nav pakļautas atgriešanai, kā arī patērētājs zaudē atteikuma tiesības, ja preces iepakojums ir atvērts vai arī, ja patērētājs nav paziņojis par atteikuma tiesību izmantošanu uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas.
Ja preces neatbilstība līguma nosacījumiem ir nenozīmīga un nevar būtiski ietekmēt preces izmantošanu tai paredzētajam mērķim, patērētājs nevar prasīt www.frizieris.lv lauzt līgumu un atmaksāt naudu par iegādātajām precēm.
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pantu un Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma, 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam.
Veicot pasūtījumu interneta vietnē www.frizieris.lv, patērētājs apliecina, ka ir izlasījis un piekrīt www.frizieris.lv noteikumiem un nosacījumiem, ieskaitot atteikuma tiesības. Pasūtījuma noformēšanas brīdī, pircējs apliecina savu piekrišanu , atzīmējot “piekrītu distances līgumam”. Pēc pieprasījuma pārdevējs nosūta patērētājam uz e-pastu atteikuma veidlapu. Par to, ka patērētājs vēlas izmantot atteikuma tiesības, tas paziņo frizieris.lv uz e-pastu, vēstulē norādot pasūtījuma numuru, vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, preču, kuras vēlas atgriezt, nosaukumus un svītrkodus, atgriešanas iemeslu, kā arī to vai patērētājs vēlas saņemt kompensāciju preču vērtībā vai arī, lai preces tiktu apmainītas.
Ja Jūs vēlaties, lai prece tiktu apmainīta, lūdzam uzrādīt tās preces nosaukumu un svītrkodu uz kuru gribat preci apmainīt, lai mēs varētu Jums to rezervēt.
Atteikuma tiesību termiņš izbeidzas pēc 14 dienām, sākot ar dienu kad Jūs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru Jūs uzrādījāt, ir saņēmusi preces valdījumā. Termiņš skaitās ievērots, ja Jūs nosūtīsiet atteikumu līdz 14. dienas beigām. Atteikuma nosūtīšanas termiņu, 14 dienu laikā no preces saņemšanas, ir noteicis frizieris.lv. Tad frizieris.lv lauž līgumu un atbrīvo patērētāju no jebkāda veida saistībām, izņemot maksu, kas saistīta ar preču nodošanu atpakaļ ražotājam, tirgotājam vai pakalpojumu sniedzējam.
Ja pasūtījums virs 70 EUR bija piegādāts bez maksas, un tiek atgrieztas visas preces vai daļa no dotā pasūtījuma, SIA Klērs Serviss patur tiesības noteikt maksu par preču atpakaļ atgriešanu 5 EUR apmērā.
Patērētājs, kurš izmantos šos atteikuma tiesību nosacījumus, ir atbildīgs par jebkuru preču vērtības samazinājumu, kā arī par preču kvalitāti un saglabāšanu, atteikuma tiesību realizācijas laikā.
!!! Precēm, kuras tiek atgrieztas nevar būt nekādu lietošanas pazīmju, tām jābūt iesaiņotām oriģinālā, aizvērtā iepakojumā un tādā pašā stāvoklī kādā Jūs tās saņēmāt. Nosūtot preci atpakaļ pārdevējam, pircējam ir nepieciešams pievienot visus dokumentus, kas apliecina pasūtījuma saņemšanu (rēķinu, pasta kvīti utt.).
Patērētājam ir pienākums, 14 kalendāro dienu laikā pēc rakstiska atteikuma, atgriezt preces SIA Klers Serviss. SIA Klers Serviss ir pienākums ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no rakstiska atteikuma saņemšanas, atmaksāt patērētājam naudas summu, kas ir samaksāta par pasūtījumu līdz līguma laušanas momentam, izņemot preču piegādes izdevumus. SIA Klers Serviss ir tiesības aizturēt atmaksu līdz brīdim kad saņems preces atpakaļ. Atmaksāšana tiek veikta, izmantojot tādu pašu metodi kāda bija izmantota sākotnējā darījumā.
SIA Klers Serviss ir tiesības neatmaksāt patērētājam viņa samaksāto summu par precēm, kamēr preces netiks atgrieztas vai arī ja SIA Klers Serviss pie preces saņemšanas atpakaļ konstatē, ka preces ir bijušas lietošanā vai arī nav 100% tādā stāvoklī un izskatā, lai varētu izmantot tālākpārdošanai, nav oriģinālā iepakojumā ar visiem oriģināliem dokumentiem (ja tādi bijuši pievienoti). Patērētājs ir atbildīgs par jebkādiem kaitējumiem precēm, kas tika nodarīti atgriešanas momentā.
Ja SIA Klers Serviss nevar izpildīt līgumu, sakarā ar to, ka preces nav pieejamas, pārdevējs par to informē patērētāju un atmaksās visus iemaksātos naudas līdzekļus, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas momenta.
Preces var atgriezt:
Omniva: Rīga, saņēmējs SIA Klērs Serviss, tālr. 27677419
Atteikuma tiesību veidlapu jūs varat atrast, lejuplādēt un izdrukāt šeit
Ja Jums rodas kādi jautājumi par preču atgriešanu, lūdzam Jūs sazināties ar mums pa e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..
11. Reģistrācija un personas datu apstrāde
Lai izmantotu www.frizieris.lv un iegādātos tajā piedāvāto produkciju, pircējam ir jāreģistrējas www.frizieris.lv, aizpildot reģistrācijas anketu. Reģistrācijas anketā obligāti jāuzrāda sekojoši pircēja personas dati: Vārds, uzvārds, e-pasta adrese, preču piegādes adrese, tālruņa numurs un citus, preču piegādei svarīgus, datus.
Pircējs ir atbildīgs par, reģistrācijas anketā sniegto, datu precizitāti, pareizumu un pilnīgumu. Mainoties pircēja datiem, pircējam ir pienākums nekavējoties veikt izmaiņas. Pārdevējs nekādā veidā nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies pircējam vai trešajām personām, sakarā ar to, ka pircējs uzrādījis nepareizus vai nepilnīgus datus (pircējs nav veicis izmaiņas datos vai arī nav papildinājis tos).
Pircējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt, papildināt savus datus vai arī atcelt reģistrāciju. Reģistrācijas atcelšanas gadījumā, pircējs vairāk nevarēs izmantot www.frizieris.lv pakalpojumus un veikt pirkumus tajā. Pircējs varēs atkal veikt pirkumus, tikai atkārtoti reģistrējoties www.frizieris.lv.
Reģistrējoties, pircējs saņem individuālus pieslēgšanās datus (lietotājvārdu un paroli). Pircējam ir pienākums glabāt tos drošā vietā, un nenodot tos trešajām personām. Pircējs ir atbildīgs par viņam izsniegto pieslēgšanās datu uzglabāšanu, kā arī par jebkurām citām darbībām (datu sniegšanu, veiktajiem preču pasūtījumiem utt.), kas veiktas interneta veikalā, pieslēdzoties kuram tika izmantots pircēja individuālais lietotājvārds un parole. Ja, www.frizieris.lv, piedāvātos pakalpojumus, izmanto trešā persona, pieslēdzoties www.frizieris.lv, izmantojot pircēja individuālos pieslēgšanās datus, pārdevējs uzskata augstākminēto personu par pircēju.
Pircēja pieslēgšanās datu nozaudēšanas gadījumā, tam nekavējoties par to jāpaziņo pārdevējam, izmantojot tālruņa numuru vai e-pastu, kas norādīti www.frizieris.lv.
Pircēja iesniegtie personas dati tiks apstrādāti, ievērojot Latvijas Republikas Fizisko personu datu aizsardzības likuma prasības, kā arī citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē šo datu apstrādi un aizsardzību. Pircēja personas datu apstrādei un uzglabāšanai pārdevējs izmanto tehniskos un organizatoriskos līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, pārveidošanu un publiskošanas, kā arī jebkuru citu nelikumīgu apstrādi.
Pircēja personas dati tiks izmantoti, lai identificētu pircēju, īstenotu preču pārdošanu un piegādi, grāmatvedības dokumentu apstrādei, pārmaksas un naudas par atgriezto preci atmaksai, parāda saistību administrēšanai, citu, no pirkuma līguma izrietošu, pienākumu izpildei, kā arī lai sniegtu pircējiem iespēju izmantot citus pakalpojumus www.frizieris.lv. Pircēja personas dati var tikt apstrādāti mārketinga nolūkos, tikai ar pircēja piekrišanu.
Pircēja iesniegtos personas datus var izmantot tikai pārdevējs un tā partneri, ar kuriem pārdevējs sadarbojas, www.frizieris.lv pārvaldīšanas, preču piegādes un citu pakalpojumu sniegšanas nolūkos, kas saistīti ar pircēja pasūtījumu noformēšanu un izpildi. Pārdevējs apņemas nenodot pircēja personas datus trešajām personām, izņemot augstākminētos sadarbības partnerus un Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
Statistikas vajadzībām, pārdevējs var izmantot ar Pircēju netieši saistītus datus – datus par precēm, kas iegādātas. Šādi statistikas dati tiks atlasīti un apstrādāti tādā veidā, lai netiktu publiskota pircēja identitāte vai arī citi personas dati, pēc kuriem būtu iespējams noteikt pircēja identitāti.
Ja pircējs vēlas saņemt paziņojumus no pārdevēja vai tā partneriem vai arī kādus citu piedāvājumus, ir iespēja norādīt reģistrācijas anketā, ka šādus paziņojumus vai piedāvājumus var sūtīt pircējam. Ja pircējs nevēlas izmantot šo iespēju, pārdevējs neizmantos personas datus un pircējam mārketinga nolūkos nesūtīs reklāmas un informatīvos paziņojumus, izņemot gadījumus, kad nepieciešams dot pircējam ziņu par pasūtījumu, kuru viņš veicis.
Pircēja personas dati netiks glabāti ilgāk kā to prasīs datu apstrādes mērķi. Pircēja personas dati, kas iesniegti reģistrējoties www.frizieris.lv tiks uzglabāti divus gadus, skaitot tos no pircēja pēdējās pieslēgšanās reizes www.frizieris.lv sistēmas. Dati, kuri tika uzrādīti preču iegādes procesā vai, ja tie ir nepieciešami, lai izpildītu līgumsaistības, tiks uzglabāti visas garantijas par nopirktajām precēm laikā, bet ne mazāk kā divus gadus skaitot no preču piegādes. Dati, kas nepieciešami parādsaistību izpildei tiks uzglabāti līdz parāda piedziņai, bet ne ilgāk par desmit. Mārketinga nolūkos dati tiks uzglabāti divus gadus, skaitot no pircēja pēdējās pieslēgšanās sistēmai www.frizieris.lv. Kad personas dati vairs nebūs nepieciešami apstrādei vai arī to noteiktais uzglabāšanas termiņš būs beidzies, tie tiks iznīcināti drošā veidā.
Iesniedzot atbilstošu petīciju pārdevējam, pircējam ir tiesības iepazīties ar pircēja personas datiem, kurus apstrādā pārdevējs un to apstrādes veidu; lūgt izlabot nepareizus, nepilnīgus vai neprecīzus personas datus; lūgt apturēt savu personas datu apstrādi (izņemot uzglabāšanu), ja dati tiek apstrādāti pārkāpjot likumu vai noteikumus.